jannikeochsurprise

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Värdelös.

Av Jannike Magnusson - 28 april 2012 17:27

Jag har nästan alltid haft dåligt självförtroende och dålig självkänsla.

Under den senaste tiden har jag börjat bygga upp det lite, sakta, men det har ändå gått framåt.

Eftersom det är och har varit så nästan hela mitt liv, så behövs det inte mycket för att jag ska falla ner igen.

Just nu känns det som att allt jag gör bara blir fel, att jag bara suger på allt jag försöker göra.


Till och med tårarna har börjat rinna för jag känner mig bara så misslyckad och totalt värdelös.

Jag har hatat mig själv i så himla många år och det är svårt att ändra på, men jag försöker jobba på det. Men bara en sån sak som att jag tycker att jag sagt något konstigt och fel (som ingen annan kommer ihåg efter 5 min), det kan snurra i hjärnan resten av dagen och hatet bygger upp sig själv, igen.


Ingen kan se vad jag tänker och känner, men vissa kan se att något är fel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Magnusson - 20 januari 2013 09:53

Nu är jag så trött och galen på denna bloggportal, så nu flyttar jag :)   Nya bloggen http://jannikeochsurprise.wordpress.com/ ...

Av Jannike Magnusson - 18 januari 2013 18:33


    För att komma till tävlingen så klicka bara HÄR

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04


Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!   Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt...

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2013 07:30


Dagen idag då. Blir hemma nu på fm för att passa alla vovvarna medans Lotta jobbar och Stefan ska hämta hö!   Sen ska jag till finaste hästen någon sen :)   Packa ska det göras också, för imorgon blir det Kalmar! Ska träffa lilla killen, so...

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2013 21:29

Red ute på ridslingan idag. Min pålle var en knäppis... Hoppar upp och ner, hit och dit! Små stegrade och hade sig, haha! Tur hon är söt asså ;)   Hade varit super kul om någon hade fotat eller filmat, för det är ju liksom inte överdrivet många g...

Ovido - Quiz & Flashcards