jannikeochsurprise

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Ingen repris av gårdaen idag tack!

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2013 09:43

Igår var jag hos finaste hästen, har inte sett henne på 2 veckor...

Hade en jäkla huvudvärk redan innan, men självklart skulle jag ju till pållen i alla fall!


Jag pussade en massa på henne och pussade och gosade tillbaka :)

Provade tränset och det passade, så nice!

Skrittade i ridhuset barbacka medans det blåste halv orkan ute, men Suppan skötte sig i alla fall! Stelare än stelast var hon, men det är ju inte så konstigt när hon bara stått i 2 veckor...


Mitt huvud blev bara värre och värre, kändes som om det skulle sprängas ungefär :/  Började kännas som om jag skulle kräkas, så jag var glad när Stefan kom och hämtade mig, men bilturen hade jag kunnat vara utan...

Så fort bilen stod stilla så bara gasade jag in på toan för det kändes verkligen som om jag var på väg att kräkas, men det slapp jag i ala fall!

Gick bara upp och la mig i sängen och där låg jag sen och mådde fruktansvärt dåligt :/


Men idag känns det så mycket bättre, så jag hoppas verkligen att det kommer hålla i sig ;)


Bjuder på en super gammal bild!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Magnusson - 20 januari 2013 09:53

Nu är jag så trött och galen på denna bloggportal, så nu flyttar jag :)   Nya bloggen http://jannikeochsurprise.wordpress.com/ ...

Av Jannike Magnusson - 18 januari 2013 18:33


    För att komma till tävlingen så klicka bara HÄR

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04


Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!   Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt...

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2013 07:30


Dagen idag då. Blir hemma nu på fm för att passa alla vovvarna medans Lotta jobbar och Stefan ska hämta hö!   Sen ska jag till finaste hästen någon sen :)   Packa ska det göras också, för imorgon blir det Kalmar! Ska träffa lilla killen, so...

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2013 21:29

Red ute på ridslingan idag. Min pålle var en knäppis... Hoppar upp och ner, hit och dit! Små stegrade och hade sig, haha! Tur hon är söt asså ;)   Hade varit super kul om någon hade fotat eller filmat, för det är ju liksom inte överdrivet många g...

Ovido - Quiz & Flashcards