jannikeochsurprise

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Jannike Magnusson - 10 januari 2013 22:50

Idag så linade jag Suppan en stund först så hon fick mjuka upp sig lite.

Sen blev det lite barbackar-ridning.

Inget avancerat, men hon fick röra på sig :)


Annars idag så har jag gjort klart ett till pannband, och håller på med ett riktigt matchande hackamore :)  Så jag är väldigt nöjd med pannbandet och hoppas att det passar och att hacket kommer bli minst lika snyggt ;)


Btw, fattar ni hur coolt det är att kunna säga MIN bil!!! Haha, det är konstigt och coolt på samma gång ;)


    

Av Jannike Magnusson - 10 januari 2013 09:59

Igår åkte jag till stallet på dagen och släppte Suppan i ridhuset. Gick direkt från hagen och tog av henne täcket i ridhuset.


Oj, oj, oj, vilken glad Surprise det blev :)

Benen var åt alla håll och kanter, hon var verkligen super glad över att kunna röra sig hur hon ville!

Hon var så söt, men tror ni inte att jag lämnade kameran i bilen :/ Självklart liksom...


Jag bara stod i hörnet och log, så underbart :)


Sen släppte jag ut henne direkt efter. Min tanke var att åka tillbaka på kvällen och borsta och rida då så hon fick röra på sig mer.

Men det sket sig, satt och väntade på att Larsson skulle ringa till Stefan så jag kunde åka dit för han skulle byta termostat i min bil. Jag väntade och väntade...

När klockan blev 6 och Stefan stängde affären så käkade och ännu inte hört från honom, så Stefan tog min bil för han skulle ändå ett ärende åt det hållet så skulle han kolla om L var i verkstaden på hemvägen, och japp det var han ;)  Så nu är det bytt i alla fall!


Så det blev inget med att åka till hästen på kvällen tyvärr :/  Bättre lycka idag kanske, haha!!!


Gammal bild, och ingen bra kvalitet, men men, en bild i alla fall!


       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards