jannikeochsurprise

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Jannike Magnusson - 2 januari 2013 07:50

I eftermiddag sätter jag mig på tåget ner till Skåneland igen efter 2 veckor hemma i Kalmar :)

Saknar Suprise en himla massa <3 Vovvarna saknar jag också, men det är ganska skönt att få en liten paus från bjäbbandet, haha! Stefan och Lotta är ju också saknade :)


Har haft det mycket bra dessa veckor, men att bli sjuk hade jag väldigt gärna hoppat över ;)


Imorgon börjar igångsättningen för Suppan :)  Har skrivit ett litet "schema" för 2 veckor framåt, så jag hoppas verkligen att jag hittar en BIL nu... Trodde inte att det skulle vara så här svårt att hitta någon, men jag har hittat några eventuella bilar i Skåne så jag hoppas att någon av dom blir bra (Stefan och Lotta, imorgon måste vi åka och kolla på bil)!!


Har börjat fundera på hur jag ska lyckas få med mig alla saker på tåget, men jag är faktiskt väldigt duktig på att packa så det löser sig nog ;)  Hoppas jag i alla fall...


Puss från Tassa :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards