jannikeochsurprise

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04

Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!


Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt som jag ska sälja! Ska göra en stor rensning av mina kläder och så här, för jag har SÅÅÅÅ mycket kläder som jag inte använder och jag vet att det även finns nya kläder med tags kvar och allt...

Så det ska jag pyssla med nu på fm hade jag tänkt.


På eftermiddagen så ska nog jag och far åka iväg på hemligt uppdrag ;)


Jag är inne i en liten nostalgi-period vad gäller hästar, så här bjuder jag på en bild på fina Ture och lilla Galanta :)

Bilden är skannad därav den dåliga kvaliten..

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards