jannikeochsurprise

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2013 22:20

I natt har jag blivit moster igen :)  En liten pojke blev det :)

Så nu blir det snart en resa till Kalmar city igen :)


Surprise idag

Idag stod det longering på schemat, och så blev det också!

Lite protester blev det från pållen, men när hon slappnade av lite så var så fin :)


Så idag har varit en super dag :)


 

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2013 09:43

Igår var jag hos finaste hästen, har inte sett henne på 2 veckor...

Hade en jäkla huvudvärk redan innan, men självklart skulle jag ju till pållen i alla fall!


Jag pussade en massa på henne och pussade och gosade tillbaka :)

Provade tränset och det passade, så nice!

Skrittade i ridhuset barbacka medans det blåste halv orkan ute, men Suppan skötte sig i alla fall! Stelare än stelast var hon, men det är ju inte så konstigt när hon bara stått i 2 veckor...


Mitt huvud blev bara värre och värre, kändes som om det skulle sprängas ungefär :/  Började kännas som om jag skulle kräkas, så jag var glad när Stefan kom och hämtade mig, men bilturen hade jag kunnat vara utan...

Så fort bilen stod stilla så bara gasade jag in på toan för det kändes verkligen som om jag var på väg att kräkas, men det slapp jag i ala fall!

Gick bara upp och la mig i sängen och där låg jag sen och mådde fruktansvärt dåligt :/


Men idag känns det så mycket bättre, så jag hoppas verkligen att det kommer hålla i sig ;)


Bjuder på en super gammal bild!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards