jannikeochsurprise

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Irriterad...

Av Jannike Magnusson - 6 januari 2013 09:38

Gah, jag blir galen på denna bloggportal nu... Den har blivit så fruktansvärt seg, att lägga in en bild som redan finns i arkivet tar tusen år och vill man sedan ändra storlek så har man tur om man ens kan det :/  Bara ändra storlek m.m är helt muppigt.

Giganto trött på detta, så jag hoppas verkligen att det blir som det var förut annars flyttar jag bloggen snart...


Men i alla fall kan jag berätta att redan igår sprack min igångsättningsplan för Suppan :/

Idag hoppas jag att det blir att vi åker till Malmö och kollar på en bil som verkar väldigt bra :)  Men det märks när vi är där!


Tjolahopp så länge!

 
 
Olivia

Olivia

6 januari 2013 21:43

Sv. Har du bild? Pris? Storlek?

http://Oliiviiagustavsson.blogg.se

Jannike Magnusson

7 januari 2013 12:27

Kan fixa bild på dom i eftermiddag när jag ska till stallet :) Tror det är cob för Suppan brukar ha det i skydd! Pris, vet inte?! Har du en mejl adress som jag kan skicka bild till? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Magnusson - 20 januari 2013 09:53

Nu är jag så trött och galen på denna bloggportal, så nu flyttar jag :)   Nya bloggen http://jannikeochsurprise.wordpress.com/ ...

Av Jannike Magnusson - 18 januari 2013 18:33


    För att komma till tävlingen så klicka bara HÄR

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04


Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!   Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt...

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2013 07:30


Dagen idag då. Blir hemma nu på fm för att passa alla vovvarna medans Lotta jobbar och Stefan ska hämta hö!   Sen ska jag till finaste hästen någon sen :)   Packa ska det göras också, för imorgon blir det Kalmar! Ska träffa lilla killen, so...

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2013 21:29

Red ute på ridslingan idag. Min pålle var en knäppis... Hoppar upp och ner, hit och dit! Små stegrade och hade sig, haha! Tur hon är söt asså ;)   Hade varit super kul om någon hade fotat eller filmat, för det är ju liksom inte överdrivet många g...

Ovido - Quiz & Flashcards