jannikeochsurprise

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Jannike Magnusson - 11 oktober 2012 20:35

Med blandade känslor har jag nu bestämt mig för att skänka bort mina hjärnspöken.

Det börjar bli alldeles för trångt och det tar alldeles för mycket av min tid och ork!

Mina hjärnspöken får inte den uppmärksamhet som dom behöver då det har blivit lite för många helt enkelt.


Därför behöver dom nu få komma till nytt/nya hem snarast.


Skänkes en och en eller flera tillsammans!

Är det många som hör av sig om samma spöken så kan det hända att det blir budgivning!


 

Av Jannike Magnusson - 11 oktober 2012 09:04

J**la körkortsteori... Får en massa mupp frågor hela tiden, irriterande dator som väljer ut ALLA konstiga frågor till mig konstant nu för tiden!

Måste verkligen sitta på körskola en massa mer har jag insett. Men det är bara att köra på!


Ska dit idag innan jag ska till stallet och hoppa med Hanna :)


Det är kallt som i en frys, så nu ska jag sätta på en film och pyssla! Fick lite material igår, lite annorlunda till storleken än vad jag trodde, men det kan nog bli ok ändå ;)  Bra och veta hur mycket det ungefär går åt till den modellen i alla fall!


Vi ses mina små gnuer!


     

Ovido - Quiz & Flashcards