jannikeochsurprise

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Jannike Magnusson - 29 oktober 2012 22:22

 


För att komma till tävlingen hos Sara så är det bara att klicka HÄR

Vill du kolla in Webbutiken Avantia så kan du klicka HÄR

Av Jannike Magnusson - 29 oktober 2012 11:07

Måndag idag då! Åker hem till Skåne efter att ha varit hemma ;)


Igår hade jag mest en slappis dag, men mamma och jag var iväg en sväng på eftermiddagen. Modehuset och självklart (?!) blev det en sväng till Hööks :)

På modehuset köpte jag inget, men mamma kom hem med ett par tröjor.

På Hööks däremot kom jag hem med några saker ;)  Ett longerings system, ett svansskydd till att ha när Suppan åker transport (är trött på att linda svansen, haha) och sen blev det höpåse till att ha i transporten (jag HATAR hönät....)


Bilder från Leklandet kanske dyker upp ikväll eller imorgon beroende på hur trött jag är efter tågresan ;)


Hej hej så länge alla mina fina läsare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards