jannikeochsurprise

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Jannike Magnusson - 24 oktober 2012 10:21

Igår red jag ett ganska lugnt pass. Hon var ändå ganska fin och lyssnade kanonas :)

Men den där vänster sidan har blivit jobbig igen :/  Men igår kändes det lite bättre i alla fall, men långt ifrån så pass bra som det faktiskt var för ett tag sen...


Provade även hacket och red med det! Suppan blev så snygg i det, och det var snyggare när det kom på pållen :)


Dagen idag då.

Vid 11 kommer min läkare (som ALLTID är sen en sisådär en halvtimme, så man undrar typ varje gång om hon har glömt det...)

Sen i eftermiddag ska jag till sjukgymnasten.

Sen blir det problemas för jag kommer inte hinna med sista bussen som jag måste ta för att sen hinna med sista bussen hem :/  Alltså så hoppas jag att Stefan inte ska göra ngt speciellt ikväll så jag ändå kan komma till min älskade Surprise :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards