jannikeochsurprise

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Jannike Magnusson - 2 november 2012 22:41

Idag red jag en stund barbacka i ridhuset, hade gummibettet. Jobbade bara i skritt och trav. I slutet gick det bra, min lilla fining :)


Kom på nu (lite för sent om man säger så) att jag glömde kolla Suppans mungipor :/  Gör alltid det när hon har haft bett i munnen eftersom hon är sååå känslig.... Men än så länge så har hon inte fått några sår av detta bettet, men jag rider ju mest (läs nästan bara) med hackamoret.


Men detta bettet funkar i alla fall mkt bra vid longering, och ska nog försöka börja tömköra lite igen, så det är skönt :)


    

Av Jannike Magnusson - 2 november 2012 10:14

Så roligt att min "gamla" ridklubb har blivit "Årets US" (Ungdoms Sektion) :)

Fast på KBF har det alltid hetat UZ, vi var ju tvungna att skilja oss från mängden, eller hur alla KBF:are ;)


HÄR kan ni läsa om utmärkelsen :)


Hittade ingen "passande" bild, men här har vi en bild från en Ponnyallsvenskan!

Laget: Jag - Nathalie, Amanda - Dance och Josse - Jack (Hoppas det var ok för ett jag la upp denna bilden) :)

 

Av Jannike Magnusson - 2 november 2012 08:46

 

För att komma till tävlingen så klicka HÄR

Ovido - Quiz & Flashcards