jannikeochsurprise

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Jannike Magnusson - 15 november 2012 11:21

Igår kväll var jag hos finaste hästen <3

Efter gos och borsting så bestämde jag mig för att bara longera henne så hon fick röra på sig ;)  Sen var det en tjej i ridhuset som hade ridit en stund och då hoppas jag ju på att hon skulle bli klar så jag kunde släppa Suppan, men icke då hon red hela tiden...


Men i alla fall så var min lilla pålle riktigt pigg, nästan galen, haha!!

Så fort jag längde lilan lite så gasade hon iväg i galopp, ibland kom det en spark å bock ;)

Hon fick galoppera och göra sig av med lite energi, men till slut så fick jag i alla stopp på henne så hon skrittade lite och bytte varv, och samma sak där när jag längde linan, full fart :)

Lite "studsande" på bakbenen fick hon till också!!!


Min lilla fining <3  Ridning ikväll då :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards