jannikeochsurprise

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Jannike Magnusson - 4 november 2012 10:28

Är det bara jag som blir galen på detta?

Bilder på folks frukostar, jag skiter väl totalt i det...

Jag förstår inte när det känns som om en massa människors första tanke är liksom "detta måste jag skriva på fb". "Herre gud, jag har tittat på fb på en halvtimme, det har säkert hänt super mycket..."


Men visst fb tycker jag är bra på det sättet att man kan hålla kontakt med folk man inte träffar så speciellt ofta, eller att man kan hitta "gamla" vänner man tappat kontakten med. Det är det braiga med det!


Jag kollar fb ngn gång ibland när jag typ har tråkigt, eller om jag skrivit till ngn och väntar på svar ;)

Ibland skriver jag även ngt bara för att visa att lever typ, haha!


Någon mer som är trött på detta?

Ovido - Quiz & Flashcards