jannikeochsurprise

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Jannike Magnusson - 8 mars 2012 19:49

Idag har jag smörjt. Hade tänkt och tvätta Suppans svans och man också, men det blev inte så... På något konstigt sätt så tog det mig väääldigt lång tid att smörja. Fattar verkligen inte, kanske gjorde något annat också som jag liksom inte kommer ihåg, hrmm...


Sen måste jag ju nämna att jag har upptäckt en sak!!

Om jag går av på hållplatsen innan stationen och går över vägen så behöver jag bara vänta typ 1 minut på nästa buss :)  I stället för att gå av på stationen, missa den bussen och få sitta och vänta i 20 minuter på nästa. Jag är ju verkligen extremt smart som upptäckt detta nu, och inte för ett halv år sedan *haha* 

Jaja, ni vet vad man säger; Bättre sent än aldrig!

 

 

Av Jannike Magnusson - 8 mars 2012 08:10

Ja, som det står i rubriken så blev det ingen hoppträning igår :/  Vilket jag verkligen hade behövt då jag trillade av förra gången och att det är tävling i helgen... Men jag plockade fram en 5 1/2 hoppade det några gånger själv, och det gick bra :)  Det blev ju inte på långa vägar så nyttigt som en träning men jag och Surprise fick i alla hoppa några språng och det kändes bra så nu taggar vi tävling på Lördag :)


När jag vaknade idag så var det vitt ute :/  Skulle inte vara helt fel med lite värme nu!

 

Ovido - Quiz & Flashcards