jannikeochsurprise

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Jannike Magnusson - 21 mars 2012 22:06

Idag var det hoppträning. Men eftersom varken Hanna eller Jesper skulle vara med idag så red jag med Sara och en annan tjej. Deras hästar är inte så vana än därför rider dom efter oss annars.


Shit vad Tord pratade, en massa hela tiden. Jag blev så trött i huvudet, och då har jag en tendes att bara stänga av helt... Det blev inte så mycket hoppning som jag är van vid på hans träningar heller...


Jag red utan stigbyglar nästan hela tiden även när vi hoppade. Hindrena var så små, så det gick bra. Suppan var väldigt lugn på hindrena och lyssnade kanon bra på mig :)


Så jag är ändå nöjd med träningen ;)

Av Jannike Magnusson - 21 mars 2012 14:07

Idag var jag en sväng på Djurgården och kom hem med några saker :)


Stallboken och en orginazor

 


En hjälm. (Min nya hjälm klarade inte av 2 avramlingar på huvudet :( )

 

Ovido - Quiz & Flashcards