jannikeochsurprise

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Jannike Magnusson - 9 mars 2012 21:25

Nu är nog allt fixat till i morgon :)  Jag blir alltid lika nojig om jag har gjort allt jag ska och så, men jag brukar ha det (än så länge)!!

Red en liten stund barbacka på en ganska spänd pålle, eller hon var pigg och glad och ville nog visa upp sig för mor och far ;)


So Wish Me Good Luck Tomorrow :)


Några bilder från idag.

     

Av Jannike Magnusson - 9 mars 2012 10:06

Om några timmar anläder mor och far till Löberöd :)  Så jag har städat av lite nu!  Nu har jag nog inte så mkt att göra fram till de kommer, orkar inte vara hur pedantisk som helst. Jag menar, det är mina föräldrar och dom vet ju liksom att jag är väldigt ordningsam av mig så man behöver ju inte överdriva direkt ;)


Sen tycker jag att en viss syster och systerdotter ska försöka pallra sig ner hit i sommar ;)  Så vi kan gå på något sommarland och något som Jessica vill göra är ju att klappa och sitta på Surprise, något som min syster icke vill *hihi*  Men hon gjorde det när Suppan stod i Kalmar utan att syster yster fick panik :D


Dagen då Surprise blev skåning. Jessica var med och sa Hej Då!

   

Ovido - Quiz & Flashcards