jannikeochsurprise

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Dag lista.

Av Jannike Magnusson - 20 mars 2012 10:23

Då jag har lite idé torka till bloggen lite för ofta, så tar jag till denna listan som jag hittat någon stans ;)


Dag 01 – En nytagen bild på mig och min häst

Dag 02 – Min favorit bok/böcker

Dag 03 – bloggar jag läser varje dag

Dag 04 – 4 bilder som gör mig glad

Dag 05 – En person som betyder mycket för mig

Dag 06 – Fem sidor som jag är inne ofta på

Dag 07 – Tio sanningar om mig

Dag 08 – Någon jag saknar

Dag 09 – Två dagar jag längtar efter

Dag 10 – Fem bilder från ett minne 2011

Dag 11 – Två saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 12 – En bild från när jag var liten

Dag 13 – En gammal häst bild

Dag 14 – Tio saker jag gillar att göra

Dag 15 – Mina favorit dagar på året

Dag 16 – Mitt mål med hästen 2012

Dag 17 – Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 18 – En sak jag gör varje dag

Dag 19 – Min favorit affär

Dag 20 – Bästa ridpassed 2011

Dag 21 – En bild jag tagit som betyder någonting

Dag 22 – En bild som är över 1 år gammal

Dag 23 – En bild som är tagen på ett ridläger

Dag 24 – En bild som inte är tagen i mitt stall

Dag 25 – En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Dag 26 – Tre saker jag inte kan leva utan

Dag 27 – Tre saker som finns i sadelkammaren

Dag 28 – Ett ridläger minne

Dag 29 – En bild på mig och en kompis

Dag 30 – Två saker som händer mig allt för ofta

Dag 31 – Bästa med att ha egen häst

Dag 32 – Något jag vill göra just denna sekund

Dag 33 – Någonting jag saknar väldigt mycket

Dag 34 – Tre saker jag ska göra innan detta år är slut

Dag 35 – En hästminne som betyder mycket för mig

Dag 36 – Favorit ridklädesmärkeDag 37 – En häst minne

Dag 38 – En färg på hästar jag gillar

Dag 39 – Favorit outfit till hästen

Dag 40 – Så här bor jag och hästarna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Magnusson - 20 januari 2013 09:53

Nu är jag så trött och galen på denna bloggportal, så nu flyttar jag :)   Nya bloggen http://jannikeochsurprise.wordpress.com/ ...

Av Jannike Magnusson - 18 januari 2013 18:33


    För att komma till tävlingen så klicka bara HÄR

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04


Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!   Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt...

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2013 07:30


Dagen idag då. Blir hemma nu på fm för att passa alla vovvarna medans Lotta jobbar och Stefan ska hämta hö!   Sen ska jag till finaste hästen någon sen :)   Packa ska det göras också, för imorgon blir det Kalmar! Ska träffa lilla killen, so...

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2013 21:29

Red ute på ridslingan idag. Min pålle var en knäppis... Hoppar upp och ner, hit och dit! Små stegrade och hade sig, haha! Tur hon är söt asså ;)   Hade varit super kul om någon hade fotat eller filmat, för det är ju liksom inte överdrivet många g...

Ovido - Quiz & Flashcards