jannikeochsurprise

Alla inlägg under april 2012

Av Jannike Magnusson - 10 april 2012 09:45

Det ridpasset som jag nog kommer ihåg mest är en uteritt med Hanna, barbacka och med kamera med ;)

Det var så underbart roligt :D


Bilder från den dagen.

                 


Av Jannike Magnusson - 10 april 2012 07:45

Igår var ju jag och Hanna i Munka Ljungby och tävlade. Snällaste Pia körde och coachade oss :)


Jag och Surprise fick en vägran + en rivning, i båda klasserna också... Men jag är ändå nöjd. Men direkt efter andra klassen kände jag mig ganska dålig, men efter lite prat och jag hann tänka igenom så var ju faktiskt nöjd :)
Suppan var duktig, i andra klassen var hon riktigt trött men hon körde på ändå. Hon är verkligen helt bäst, hon vill alltid göra sitt bästa och när jag red bättre och gjorde som Pia sa, så gick det så mycket bättre :)

Hanna och Qallisma var kanon duktiga, 2 felfria rundor :)  Så åter igen, grattis till er!

Suppan och Qallisma verkade trivas väldigt bra att åka tillsammans och ha varandra på tävlingen, så det var roligt :)
Min pålle som ibland kan vara en riktig mupp när det gäller lastning, lastade sig själv igår när vi skulle åka hem!!! Jäkla vad vi skrattade :D

Hade en riktigt bra dag, men kall, men trevligt sällskap och fina hästar väger tyngre :)
Inga bilder, men bjuder på ett par gamla ;)

Surprise på hennes första tävlingen :) 

  


Hanna och Qallisma i Eslöv förra året

       

Av Jannike Magnusson - 9 april 2012 09:30

Har inte direkt någon favorit affär, det beror lite på vad man är ute efter till hästen eller till mig själv.

Men New Yorker brukar vara rolig att gå i ;)


Dom bästa häst-butiker tycker jag nog att jag hittat på nätet, och där kan jag surfa runt och titta (Kan ju säga att jag ha extremt många olika häst-affärer i min favorit-lista...)

Av Jannike Magnusson - 8 april 2012 11:40

Idag blir det stallet och göra pållen fin inför morgondagen :)

Sen sover jag hos Hanna, så jag ska gå och packa snart!

Det blir till att gå upp tidigt imorgon ;)  Tror vi sa att vi skulle åka senast 07.15, dvs då ska vi sitta i bilen och hästarna ska stå i transporten ;)


Ha de gött gott folk!!!


 

Av Jannike Magnusson - 8 april 2012 10:00

Det får bli att jag dricker kaffe ;)  Klarar mig inte utan denna dryck...


 

Av Jannike Magnusson - 7 april 2012 10:15

Jag kommer aldrig bli stor *haha*

Jag vet faktiskt inte, eftersom jag har så svårt att se framåt så är det en väldigt svår fråga för mig.

Av Jannike Magnusson - 6 april 2012 11:20

Jag kan inte komma på något att göra, ska inte till hästen förrän i eftermiddag/kväll.

Har varit vaken sen 5, så det är ju några timmar nu...


Idé på vad jg kan hitta på?


 

Av Jannike Magnusson - 6 april 2012 09:30

Det är nog att komma ut på fler lokala hopptävlingar och rida felfritt. Även om det blir något fel så ska jag ändå känna mig nöjd med ritten ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards