jannikeochsurprise

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jannike Magnusson - 21 oktober 2012 09:29

Glömde bort blogg och dator igår!

Efter jag varit hos hästen så började jag pyssla med en sak och då blir jag så inne i det så jag glömmer liksom bort tid och allt annat typ ;)


Men var hos hästen igår i alla fall, det blev en barbacka tur ute :)  Passade på när det var fint väder för en gångs skull!

Så vi hade det mysigt, bara jag och Surprise.


 

Av Jannike Magnusson - 20 oktober 2012 09:27

Idag på morgonen började jag helt plötsligt tänka på Ölandshoppet då det var en massa fina gotlänningar där :)  Fråga mig inte hur det dök upp i skallen på mig, haha!

Men jag började leta bilder från den helgen, men fattar inte var dom tagit vägen :/ Får undersöka det lite mer ;)


Men här är en bild som jag tog när helgen var slut och innan alla skulle åka hem! Alla gotlänningar som var med :)

 


Så hittade jag denna på Sara och Esperanza :)  Finingarna <3

   

Av Jannike Magnusson - 19 oktober 2012 11:52

Mår lite bättre idag :)  Men precis som överskriften säger så snurrar världen lite för mycket idag....

Hoppas på att kunna ta mig till finaste Surprise idag i alla fall!  Men då måste jag liksom kunna röra mig utan att huvud försvinner, hehe!


Jag & Jodi på hennes allra första tävling :)

 

Av Jannike Magnusson - 18 oktober 2012 18:48

Har legat i sängen typ hela dagen idag med feber. Fryser något fruktansvärt och svettas :(

Inget roligt alls, och jag orkar inte sitta här och försöka skriva ngt läsvärt.


Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall :)


God natt eller nåt sånt!!

Av Jannike Magnusson - 17 oktober 2012 21:22

Vet ni vad jag har gjort idag???!!!


Jag har kört HALKAN :)

och jag klarade och blev godkänd ;)


Jag var så äckligt nervös innan, hela jag skakade, skojar verkligen inte... Trodde seriöst att jag skulle kollapsa eller ngt...

Men det släppte när jag satte mig i bilen på halkbanan ;)


Jag har även fått prova på hur det är när bilen voltar, fast i slow motion då! Haha, skitkul, men jag skulle aldrig vilja råka ut för det i verkligheten :/


Nu är jag så trött, så trött, men glad :)

Av Jannike Magnusson - 17 oktober 2012 08:25

Woho!

Jag är nöjd med gårdagdens träning :)  Kan ni tänka er!


Fick utmana mig själv lite med högre hinder och så. Jag tog utmaningen och överraskade mig själv med att fixa det :)

Inte ett enda stopp btw.


Hade en super pigg pålle med gasen i botten hela träningen! Men hon lyssnade ändå väldigt bra med tanke på det ;)


 

Av Jannike Magnusson - 16 oktober 2012 11:02

Jag är trött på att trilla av

Jag är trött på att alltid vara sämst

Jag är trött på inte klara sådant jag har gjort tidigare

Jag är trött på att alltid göra fel

Jag är trött på att säga fel saker


Jag är trött på att vara mig själv


Tider som aldrig kommer att komma tillbaka

Tider där jag inte var rädd, då jag flög över allt som gick att hoppa över


     


Ikväll åker jag till träningen utan några förhoppningar

Men jag ska kämpa

Av Jannike Magnusson - 15 oktober 2012 15:31

Nu har jag blivit klar med en ny modell pannband :)

Blev nöjd faktiskt!

Kan ju meddela att det är över 100 pärlor...


Blev inte så bra bilder tyvärr :/  Ska prova det på Surprise ikväll!


     

Ovido - Quiz & Flashcards