jannikeochsurprise

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jannike Magnusson - 5 oktober 2012 12:51

Sitter nu i Kalmar, hemma hos mamma och pappa :)  Stannar över helgen!

Har liksom inte så mycket att skriva om just nu, förutom att jag suttit på tåg idag då, haha!


Ska till bästa syster och systerdotter i eftermiddag :D


See you later!


 

Av Jannike Magnusson - 4 oktober 2012 09:34

Just nu känner jag mig för det mesta ganska "förvirrad". Precis som om jag inte vet vad som är upp och ner.

Försöker hålla mig på banan, men oftare och oftare känner jag hur jag faller.


Tankar och känslor som skriker att jag är värdelös, äcklig och helt oduglig.

Är trött på mig själv.


Jag kan le och skratta och göra det helt ärligt för att jag just då är glad! Men inom mig är det något som gnagar, något mörkt och äckligt.


Osäkerhet och ett redan lågt självförtroende som blir mer och mer obefintligt!


En av många bilder som jag tycker mycket om, både Jannike och Carritcha är extremt lyckliga och glada :)  Min busponny som jag saknar såååå mycket <3

 

Av Jannike Magnusson - 3 oktober 2012 09:07

Igår var det fram och tillbaka till Kalmar, hade möte där. Natten till igår sov jag dessutom bara 3 ynkliga timmar :/  Uscha vilken dag, men mötet gick ju bra får jag väl säga.


Har sovit som en stock inatt men är ändå trött som jag vet inte vad. Så det kommer bli en riktig slappis dag idag kan jag ju lugnt säga, haha!


Så hoppas jag kan komma på lite läsvärda inlägg när jag börjat piggna till och hjärnan börjar funka lite igen ;)


 

Av Jannike Magnusson - 1 oktober 2012 08:13

Japp, dagen idag är fullproppad!


Ska alldeles strax gå till bussen och åka till körskolan för att snacka lite med dom och passa på att sitta vid datan lite och plugga teori.

Sen blir det att åka hem igen för jag ska till sjukgymnasten.

Sen åka buss till Eslöv igen (Ja, jag längtar något fruktansvärt till jag har ett eget körkort...) och åka till stallet. Fixa stallet och sen rida lite.

Sen den otroligt roliga bussen hem (or NOT).


Det är min dag idag då!

Nu måste jag säga Bye Bye för att jag måste hinna till bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards