jannikeochsurprise

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Jannike Magnusson - 11 december 2011 19:20

Jag är glad! Nu är Suppans julklapp beställd :)  Det har inte ens kommit ut på marknaden för försäljning än, men jag fick en förhandstitt på det, och nu kommer det nästa vecka :)  Kan ju inte lägga ut bild på det eftersom ägaren inte lagt ut det än. Men så fort hon gjort det så kommer ni också få se det ;)


Bilden är tagen för 2 år sen.

 

Av Jannike Magnusson - 11 december 2011 18:57

Blir så ledsen och arg när jag ser hur en person som jag bryr mig mycket om, blir rent ut sagt utnyttjad. Jag vet inte om personen ser det, men jag och andra ser det. Vad ska man göra liksom, jag kan ju inte säga det rakt ut. Förstår inte hur Cirkushäxan kan göra så mot en av världens mest snällaste människor. Det är för jävligt rent ut sagt.


Inga namn nämnda, men jag vet att några av mina läsare vet vad det handlar om.

Ovido - Quiz & Flashcards