jannikeochsurprise

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Jannike Magnusson - 31 december 2011 13:45

I början på året var jag i Växjö. Med bl.a denna underbara tjejen.

 

Suppan var kvar i Kalmar och rehabiliterades efter skadan. Majja red henne då :) (Lånad bild från http://batmanbergdahl.blogg.se )

 

Men jag var inte helt utan häst. Jag red en underbar ponny, Mac :)

 

Siste Mars flyttade jag ner till Skåneland, och en vecka senare var vi och hämtade Surprise :)

 

Min fina ponny blev så allvarligt skadad att det inte fanns något att göra :(

Saknar dig, min finaste Carritcha

 

Sommaren var verkligen extremt varm! Det syns verkligen på denna bilden på Donna

 

Tassa lärde sig att simma :)

 

Stoja var också varm i sin tjocka päls.

 

Lite sommarbilder på Surprise

      Både mamma och pappa fyllde 50 år detta året! 

 

Jessica fyllde 2 år!

 

Surprise och jag kom igång med hoppträning och har också varit ute på några Pay'n Jump. Felfria alla rundorna :)

    

Jag var för 1:a gången på Jägersro och tittade när Birgitte tränade HP!

Började jobba lite med Minta

 


 Avslutar med lite blandade bilder från året som gått!

          Hanna och Qallisma

  Bästaste Jana

Jessica har nästan växt i klänningen som jag sytt till henne :)


   Detta året har för det mesta varit riktigt bra.

Men helt utan tragedi och tårar blev det inte då min finaste ponny var tvungen att somna in.

    

Av Jannike Magnusson - 31 december 2011 09:24

Suppan var världens sötaste igår. Först spolade jag benen på henne och pysslade med henne. Jag bestämde mig för att släppa henne i ridhuset så hon fick motionera sig själv lite. Hon brukar alltid springa runt och leka och så, men inte igår. Hon ville bara vara med mig :) Min lilla sötnöt <3 Så det blev inte så mycket motion för henne, men vi hade det mysigt.

När jag sedan släppte ut henne i hagen och jag Hanna stod och pratade utanför stallet så stod hon och höll på mig hela tiden!


Har ju inte varit hos henne sen innan jul eftersom jag varit i Kalmar, så hon hade nog saknat mig lika mycket som jag saknat henne <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards