jannikeochsurprise

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Jannike Magnusson - 17 december 2011 14:03

Alla foton blir ju liksom inte bra... Många sådana bilder raderas med en gång, men jag hittade några som låg kvar på datan. Så jag tänkte bjuda på några sådana bilder!!!


Först ut är Suppan!

      

       

En bild på Carritcha!

  


Till sist ett foto på Jodi!

  

Av Jannike Magnusson - 17 december 2011 09:26

Igår tog jag bussen till stallet, för jag kände mig bättre. Det tar ungefär 20 min att gå mellan busshållsplatsen och stallet, jag brukar tycka att det är ganska skönt att gå den biten. Men jag märkte ganska fort att min kropp inte var speciellt frisk :/  När jag var framme i stallet och började borsta på Suppan så skakade benen och det kändes som om jag skulle falla ihop... Så det blev inte så länge i stallet, hade tänkt och smörja och lite så. Men jag orkade verkligen inte. Men Surprise blev ompysslade i alla fall :)


Jag tror att pållen är ganska uttråkad, hon buffade på mig och höll på. Tyckte antagligen att jag skulle rida henne... Min lilla sötnos <3


Bilden är från i somras.

 

Ovido - Quiz & Flashcards