jannikeochsurprise

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Jannike Magnusson - 27 december 2011 19:29

2007

Augusti. Första gången hon hoppades under ryttare (mig)!

     

  

2008

Februari. Surprise allra första tävling, och vår tillsammans.

 


  2009

Oktober.

 

2010
Januari.


2011
April.
 

Av Jannike Magnusson - 27 december 2011 14:13

På förmiddagen åkte pappa och jag och kollade lite affärer. Var bl.a inne på Hööks, men jag blev riktigt besviken på deras Rea, det var ju typ ingenting. Men ska kolla på hemsidan och se om det kan vara mer Rea där!

Men jag köpte en Laptop väska på Media Markt, och ett rött pannband till Suppan på den nya hästaffären :)  Så är nöjd i alla fall!


    

Det blev inte så bra på bild, men i verkligheten är det kanonfint med röda stenar.


Igår fyndade jag ett par fodrade foppatofflor ;)  Dom är så bra och ha när man går ut och röker och så! Många av er kommer säkert riktigt hata dom, men jag tycker dom är söta och det är ju inte precis så att jag ska ut och dansa i dom *haha*!

 

Ovido - Quiz & Flashcards