jannikeochsurprise

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Jannike Magnusson - 30 december 2011 10:28

Jag vann en auktion på Tradera. Det stod att det skulle vara ett NYTT vitt schabrak. För det första fick jag ingen kontakt med säljaren, till slut efter drygt en vecka efter att jag betalat så skickade jag ett mejl där jag skrev att om hon inte kontaktade mig så skulle jag ge henne negativt omdöme + att jag skulle anmäla henne till Tradera. Då minsann hörde hon av sig, och idag fick jag schabraket. Det var inte nytt... Det var inte ens helt rent på undersidan och man såg svarta fläckar efter sadeln. För första gången har jag lämnat ett negativt omdöme om någon säljare. Har annars varit jättebra! Jag känner mig lite smått elak och lite dåligt samvete, men det borde jag ju inte ha. Det är hon som ska ha det ju...


Riktigt arg och besviken är jag nu :(


Varning för säljaren som kallar sig prysseluskan!

Av Jannike Magnusson - 30 december 2011 08:19

Idag ska jag till min fina Surprise :)  Har saknat henne nu när jag varit i Kalmar, så det ska bli riktigt roligt att åka till stallet :) Hoppas bara jag inte är helt död redan innan jag kommit dit, nehehe... Jag är ju inte riktigt frisk, och det suger :/


Så senare idag så kommer det ett häst inlägg som inte har förekommit på bloggen på ett tag nu... Men nu börjar det igen :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards