jannikeochsurprise

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jannike Magnusson - 14 november 2011 22:37

Bildbomb på Tassa och Stoja idag. Lägg märke till att pinnens storlek mystiskt ändrar storlek *haha*

               

Av Jannike Magnusson - 14 november 2011 21:58

Nu är jag lagom mätt och riktigt trött. Tacos är helt klart bästa maten ;)

Så jag tror att jag snart ska gosa in mig under täcket och kanske sova lite...


Måste lägga in bilder från kameran till datan så jag kan bjussa på lite bilder från uteritten igår och på tossiga vovvar idag :D

Av Jannike Magnusson - 14 november 2011 15:25

Har varit hos tandläkaren och putsat lite, han fixade till och med till mina framtänder lite :) Jag trillade nämligen på dom när jag var liten så att rötterna skadades, så när jag tappade mjölktänderna och dom andra kom fram så var dom räfflade och lite fläckiga :/ Men nu fixade han så att räfflorna försvann nästan helt :) Det tog inte honom många minuter och då kan man ju ställa sig frågan varför ingen annan tandis gjort det för flera år sen? Jaja, så kan det vara...


Nu sitter jag och väntar på Lotta, vi ska laga Tacos och sen titta på film :) Riktigt nice!

Ovido - Quiz & Flashcards