jannikeochsurprise

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Jannike Magnusson - 22 november 2011 21:41

Idag har inte min hjärna eller kroppen komunicerat med varandra över huvud taget. Jag har varit så förvirrad idag, så det är ett under att jag tagit mig upp på mitt rum...

Men har i alla fall varit i stallet och ridit finaste. Jag vet att jag red dressyr, för Suppan hade dressyrsadeln på sig... Men vad mer jag gjorde, det har jag ingen aning om :/ 

Det här är ju läskigt på riktigt...!!!

Av Jannike Magnusson - 22 november 2011 17:45

  1. Kan aldrig ta det som står först eller ligger överst i en affär.
  2. Jag älskar att bläddra i nästan alla sorters kataloger och reklamer.
  3. Jag kan inte somna utan att spela tetris eller sudoku på mobilen när jag lagt mig i sängen.
  4. Jag rör mig riktigt mycket i sömnen, pratar och t.o.m sjunger! En som satt vak hos mig en natt berättade att jag hade sjungit ”Daddy Cool”...
  5. Måste göra listor på allt jag ska göra, har t.o.m en whiteboard tavla på rummet.
  6. Jag tycker det är kanon roligt att stryka saker på min ”Att göra lista”.
  7. Jag har lyckats mer än en gång med att när jag svalt en klunk kaffe så har det på något mystiskt sätt runnit ur näsan... Inte mysigt kan jag ju tillägga...
  8. Jag är otroligt klantig. Tror inte att det är någon annan som lyckats ringa någon medans jag pratar med någon annan i samma mobil... Trodde detta var tekniskt omöjligt, men icke då!!!
  9. Jag är riktigt pedantisk kan jag lova...
  10. Är extremt nyfiken av mig.

Ovido - Quiz & Flashcards