jannikeochsurprise

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Jannike Magnusson - 16 november 2011 13:23

Har redan fått lite saker gjorda så här på förmiddagen :)  Skickat iväg bilder som ska framkallas, fixat 2 julklappar och beställt lite saker från Panduro, och tagit ut pengar till träningen ikväll :)

Sen har jag ju självklart hunnit med att vara klantig också *haha*. Jag låste ute mig förut när jag skulle röka, utan mobil också såklart... Men hade i alla fall lite tur att Stefan kom efter bara ca. 15 min :)


Får tagga lite till kvällens hoppning nu, så ska det nog gå bättre än förra gången... Skulle ju vara bra om det gick bra ikväll eftersom det är tävling på Söndag, så det blir nog ingen mer hoppning innan Söndag.


Vill ha och är i behov av nya hoppbilder!!

 

Av Jannike Magnusson - 16 november 2011 12:27

Kommentera gärna om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller om ni har frågor till mig :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards