jannikeochsurprise

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Jannike Magnusson - 19 november 2011 21:29

Nu är allt klart inför imorgon. Så nu hoppas jag på en god natts sömn :*)Bloggar från mobilen och det verkar inte som om jag kan lägga in bilder och så, lite mysko... Sitter och tittar på Polisskolan 7 *nostalgi* så nu.måste jag fortsätta titta B-)

Av Jannike Magnusson - 19 november 2011 10:37

Om ett par timmar ska jag till stallet och putsa på pållen och utrustningen. På vägen dit hämtar vi transporten.

Tänkte rida lite barbacka idag också, men alla bönder är dumma så det finns inga fält kvar att rida på så det blir ridhuset...


Vi ska börja sätta igång Minta nu och hoppas på att hon är ohalt. Tänkte hinna med att longera henne lite idag, och jag är helt förberedd på en ponny som kommer dampa av överskottsenergi *haha*. Lilla plutteponnyn <3


           

  

Ovido - Quiz & Flashcards