jannikeochsurprise

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Jannike Magnusson - 25 november 2011 18:54

Idag har jag lekt med bästaste Jana :)  Varit på stan och lite så...


  

Av Jannike Magnusson - 25 november 2011 18:50

  1. Röker
  2. Dricker kaffe
  3. Åker till hästen (nästan varje dag i alla fall)
  4. Sitter vid datan
  5. Sover
  6. Äter
  7. Glor på TV:n
  8. Bäddar sängen
  9. Leker med mobilen...

Av Jannike Magnusson - 25 november 2011 08:30

God morgon gott folk!

Igår när jag kom hem till Kalmar så hämtade pappa mig på stationen, och när vi kom hem så flög Jessica i min famn och jag fick en bamse kram :) Underbart!

På eftermiddagen hade vi kalas med släkten, trevlans. Fick lite paket också :) Jag fick vintertäcke + hals till Surprise, en kanonhärlig filt, påslakan, film, en kofta och lite julpyssel :) Jättenöjd med allt, Tack alla!


Jessica hade på sig klänningen jag har sytt till henne :) Visst är hon fin <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards