jannikeochsurprise

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Jannike Magnusson - 17 november 2011 17:57

Inget speciellt att skriva om idag så det blir en bildbomb på min fina och otroligt saknade ponny Carritcha <3


                

Av Jannike Magnusson - 17 november 2011 07:43

Roffe är nominerad till Radiosportens Jerringpris på idrottsgalan. Kom igen och klicka på länken och lägg din röst på honom :)


https://response.questback.com/sr/jerringpriset2011/


 

Av Jannike Magnusson - 17 november 2011 07:34

Måste ju skriva att jag och Hanna mätte Suppan igår. Mätstickan hade till och med ett vattenpass, tyckte det var coolt och riktigt praktiskt så jag var tvungen att nämna det ;)  Min lilla pålle är "bara" 152 cm! Inte konstigt att hon har haft lite svårt att räcka till i kombinationerna till stor häst :p  Min lilla skrutt <3

Av Jannike Magnusson - 17 november 2011 07:02

Ja, vad ska jag skriva om träningen...? Jag börjar med det positiva. Vi hoppade en lååång oxer, och Suppan hoppade riktigt högt över kan jag ju säga *haha*! Hon var riktigt pigg, hade svårt att få henne att tagga ner lite, men det är ju roligt att hon är det... Efter träningen sa Tord att hon följer med mig mycket bättre nu och att det inte är lika "vinglingt" :)

Kan ju berätta lite negativt också :/  Blev några stopp när hindrena blev högre. Jag blev riktigt ledsen av en massa andledningar... Jag känner mig dålig helt enkelt. När jag vet att jag faktiskt har varit en stilryttare och nu är allt fel på mig... Känner inte att jag vill dra allt, men jag bröt ihop lite kan man ju säga. Men en kram efteråt värmde mycket!


Tävlingen på söndag känns lite sådär, men vi ska ju inte hoppa några höga klasser så jag kommer att åka på den. Ska ju hoppa 60 och 70, och dom höjderna känns vi ganska säkra på :)  Och om hon är lika duktigt som i Lödde så går det finemang!


Ha de gött, så syns vi senare idag :)


Bilden är från sommaren -07

 

Ovido - Quiz & Flashcards