jannikeochsurprise

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Jannike Magnusson - 7 februari 2012 12:51

Jag har fått ett nytt favoritmärke, HKM :)  Dom har underbar utrustning till häst och även lite till ryttare. Det senaste inköpet av det märket är ett rosa-rutigt schabrak som jag "vann" på Tradera, och har precis varit och hämtat det ;)


Ett smakprov på schabraket!

 

Av Jannike Magnusson - 7 februari 2012 08:30

Det är ju svårt att hitta 10 saker som ingen vet, så vissa saker vet ju vissa människor.


1. Jag har Autism spektrum tillstånd.

2. Jag är en hejare på att sätta ihop möbler.

3. Pedantisk.

4. Är helt klart beroende av att lösa Suduko.

5. Jag har haft allvarliga självskade beteénde.

6. Har haft anorexi.

7. Spelade teater från 1:an till 6:an.

8. Sen var jag med i KBF:s Cabaré i 5 år tror jag det var. Dom sista åren var jag även ledare.

9. Jag är extremt trött på Facebook.

10. Jag har kämpat för att anmäla mitt gamla "behandlingshem" och nu har det faktiskt gett resultat, vilket känns väldigt bra. Skriver mer om det i ett annat inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards