jannikeochsurprise

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Jannike Magnusson - 27 februari 2012 23:54

 


För att komma till tävlingen klicka på bilden eller HÄR.

Chevals hemsida hittar ni HÄR.


Av Jannike Magnusson - 27 februari 2012 21:53

Idag började jag med Minta, borstade och pysslade och tog sen in henne i ridhuset. Shit vad hon blåste upp sig så fort hon kom in, stod och glodde i hörnet där det nu står hinderstöd m.m Så jag började med att bara få henne att slappna av, hela hon var så spänd att hon skakade... Ja, sen slutade hon skaka och då började vi röra på oss. Men tydligen så trodde hon att allt i hörnet och allt utanför fönstrena skulle komma och äta upp henne!!


Men även om hon helt plötsligt flög i luften och åt sidan och kanske bak och fram, så försökte hon aldrig dra iväg utan hon lyssnade på mig och stannade och glodde på mig och det som tydligen skulle komma och bita henne ;)

Slutade i alla fall med att det blev lite longering och då var hon jätte duktig, travade runt mig, lyssnade och fick inga mupp-ryck :)

_     _     _     _     _     _    _     _     _     _     _     _     _     _      _      _      _


Sen pysslade jag med min lilla Supp, och henne släppte jag i ridhuset så vi kunde busa lite hon och jag :)

Knäppte lite bilder och det blev några filmningar också! Bjuder på några bilder idag, film kommer kanske imorgon. Bilderna är inte super skarpa, men filmerna är det. Måste ta mig tid och fota i ALLA olika inställningar *hehe*


       

Ovido - Quiz & Flashcards