jannikeochsurprise

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jannike Magnusson - 12 februari 2012 11:45

Igår åkte jag hem till Hanna för att fira henne, 18 år nu :)

Skriver väl inte så mycket om kvällen och natten. Bara att jag hade verkligen jätte roligt :D  Jag skrattade så mycket ett tag så jag fick ont i magen!

Jag har hittat min nya favorit dricka - Bacardi Melon! Skit god helt enkelt ;)


Stort Grattis till Hanna igen <3  Och när ska jag få köra/åka i din bil??


Gårdagens citat: "Akta Lampan!"


Lite bilder kommer här. Men Pia gick lös med min kamera så dom flesta bilderna blev ganska muppiga kan man ju säga *Haha*. Men bjuder på några biler ;)

                 

Haha! Den som däckade på golvet, var den som inte druckit :p

Av Jannike Magnusson - 12 februari 2012 08:00

Det är helt enkelt ALLT!


     

Ovido - Quiz & Flashcards