jannikeochsurprise

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Jannike Magnusson - 10 februari 2012 20:36

Trött, osocial och allmänt nere.


Så roligare än så här blir det nog inte idag.

Av Jannike Magnusson - 10 februari 2012 14:30

Har ingen aning... Kommer verkligen inte på någonting alls!

Av Jannike Magnusson - 10 februari 2012 08:03

Jag har ju glömt att berätta vad som hände igår.


Jag skulle ta bussen till Eslöv för jag skulle klippa mig. Men när jag satte mig på bussen så gick busschauffören fram till en man och frågade hur det var och om han skulle ha gått av i Hurva, och Ja det skulle han ha gjort. Så när vi kom till Hurva så skulle han försöka gå av, men det gick inte så bra. Så chauffören gick och försökte hjälpa den extremt fulla gubben. Han kom av bussen och stod och höll i sig i bussen när han kommit av och när han släppte så vinglade han ett steg bakåt och ramlade rakt bakåt in i en häck. Chaffisen och en annan man försökte få upp honom, men han hade total däckat, och var alldeles för tung tydligen... Så där låg han i snön på en privat tomt.


Till slut fick chaffisen tag på någon, så polisen skulle komma och hämta honom.


Så bara för denna fulle gubben så missade jag min klipptid :(  Ska ju tillägga att bussen gick 13:40 från Löberöd och redan då var han däckad!


Men jag fick en ny tid i alla fall, nästa vecka :)

Ovido - Quiz & Flashcards