jannikeochsurprise

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jannike Magnusson - 22 februari 2012 21:06

Kom hem från stallet för en stund sedan. Onsdag idag och då är det ju hoppträning :)


Det gick riktigt bra ikväll! Vi hade teknik hoppning, och olika brytningspunkter. Glömde tyvärr bort att be någon filma, så jag har inget att visa :/  Jag är nöjd, men det var en linje som inte funkade lika bra som allt annat, men vi prickade in även den linjen sen :)


Ska nog anmäla mig till Torns lokala tävling den 4 Mars :)  Men jag kom ju på att jag inte betalt medlemsavgiften till Eslöv i år, så det måste ju liksom göras NU så jag kan lösa ryttarlicens också! Tiden rinner iväg, måste ju typ fixas imorgon. Ringa MIN mamma (som Jessica brukar säga)!! Mamma fixar ;)


 

Av Jannike Magnusson - 22 februari 2012 12:48

Ja, ni! Envis har jag ju hört ganska ofta *haha*. Sen är det många som sagt att jag är omtänksam :)

Av Jannike Magnusson - 22 februari 2012 12:41

Lite bilder på bästa vovven :)


        PUSS!

Av Jannike Magnusson - 22 februari 2012 09:15

Ja, det är ju Stefan. Lite svårt att inte träffas varje dag när man bor under samma tak *hehe*!

Ovido - Quiz & Flashcards