jannikeochsurprise

Alla inlägg under mars 2012

Av Jannike Magnusson - 27 mars 2012 21:07

Idag blev det till största delen ett skritt pass i ridhuset.

Hon brukar typ "dö" i skritten eller börja trippa i trav. Så idag satte jag på mig sporrar bara för att få en extra hjälp.

Hon var duktig, och jag fick henne att öka skritten utan att hon gick över i trav.

Så jag är nöjd.


Nu är jag jätte trött, och tankar har flugit i kors hela eftermiddagen så jag orkar inte lägga in bilder som jag tagit idag...

Men huvudet är nere och föttern uppåt! Som det ska var, eller?!

Av Jannike Magnusson - 27 mars 2012 10:34

Här kommer ett bra tips till alla er som tycker om att dricka Latté. Det är enkelt och gå på 2 sekunder ;)

Istället för att ha i vanlig mjölk, så använd Soya mjölk! Det smakar verkligen som en riktig Latté, kanon gott :)


 

Av Jannike Magnusson - 27 mars 2012 09:15

http://www.tradera.com/

http://www.equipe.com/sv

http://hastnet.se/


Sen är jag inne på en MASSA hästsidor, alltså butiker :)  Men här är 2 slumpade sådana sidor!


http://sharpman.se

http://jumpinn.se/ 





Av Jannike Magnusson - 26 mars 2012 21:52

När Surprise fick en ny boll så tog jag hem den gamla till hundarna, och det gillar Tassa väldigt mycket om :)  Och jag tyckte den var en riktigt bra idé för den här leksaken kan hon bara INTE ha sönder (Tassa alltså) *haha*

Tog lite bilder på Tassa och Stoja idag.


           

Av Jannike Magnusson - 26 mars 2012 20:19

Nu har min fina vän Jessica blivit mamma :)

Det blev en liten Max.


   


Lånade bilden från din fb, hoppas det var ok :) 

Av Jannike Magnusson - 26 mars 2012 09:15

Min syster är någon som betyder väldigt mycket för mig <3


 

Av Jannike Magnusson - 26 mars 2012 08:44

Hanna och jag red ut igår, så härligt :)  Blev inga bilder när vi red, men efter vi kommit hem och Supp hade ätit sin eftermiddags mat så gick jag ut med henne en sväng och fotade lite ;)


Medans Surprise åt så borstade jag Minta, hon är så söt. Hon stod still och bara njöt :)


Surprise

     


Minta <3
 

Av Jannike Magnusson - 25 mars 2012 11:23

Jag orkar snart inte mer, känner bara att jag faller.

Jag har världens bästa häst och är i det bästa stallet.

Men allt känns bara mer och mer kämpigt.

Om jag skulle vara iväg en dag eller om jag skulle missa 15.40 bussen så kan jag inte åka till stallet för då hinner jag inte med sista bussen hem.

På helgerna går det ingen buss alls, alltså måste jag ha skjuts och det är inte alltid det funkar, om jag inte vill vara i stallet i flera timmar...


Det här tär mer och mer på mig, och oftare och oftare så känner jag att orken håller på att ta slut.

Ovido - Quiz & Flashcards