jannikeochsurprise

Alla inlägg under december 2011

Av Jannike Magnusson - 4 december 2011 07:46

Vet ni vad jag nyss kom på?! Jag har bott här i Skåne i 8 månader nu! Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Men jag trivs kanon, och det har gått så mycket framåt för både mig och Suppan. I början när jag precis flyttat hit så orkade jag ingenting, alla nya intryck och nyvunnen frihet gjorde mig snurrig. Jag kunde alltså gå och lägga mig klockan åtta och somna...

Min fina Surprise trivs också här, och speciellt när vi bytte stall till http://www.stallnordangard.se.

Suppan har musklat sig rejält, och skadan är inte längre något problem.


Jag och Surprise i Skåne, det trodde jag aldrig :p

 

Av Jannike Magnusson - 3 december 2011 08:39

Detta är några av sakerna som Suppan önskar sig till jul :) och så en massa gott godis ;)


Dessa skänklar till hackamore.

 


Brunt skrittäcke.

 


Det röda hackamoret.

 


Ovido - Quiz & Flashcards