jannikeochsurprise

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 7 juni 2012 21:58

Har lite jobbigt att sitta och skriva idag för min höger arm / handled / tumme gör jäkligt ont...


Men jag ville ändå uppdatera att ridpasset idag var bra :) red barbacka och hon jobbade på och sprang inte bara!

Så jag är riktigt nöjd med min älskling idag <3


 

Av Jannike Magnusson - 7 juni 2012 09:39

Igår var det Lottas dag, 40 år fyllda nu.

Vi hade en riktigt bra dag, med min ja vad ska man säga, extra / bonus familj ;)  Först tog vi båten över till Ven, alla 3 hundarna fick följa med. Första gången de åkte båt och dom var så duktiga, men Tassa var ganska orolig och lite stressad, hon är en ganska osäker hund. På ön gick vi för att hitta någon stans att kunna sitta med vår picknick. Myspys, men självklart försvann solen ganska snabbt där vi hade satt oss och det blev lite kallt efter en stund...


Sen slappade vi lite hemma hos Lotta innan vi gick till resturangen. Måste ju säga att min efterrätt var såååå super god, åt upp allt, haha!


Alla var nog ganska trötta sen, men nöjda :)

Knäppte lite bilder också, och nej, jag fastnar inte på bild ;)


Födelsedags barnet, ingen annan än Lotta :)

 


Alla vovvarna på båten.

 


Lasse tror att han är stark...

 


Stefan.

 


Tassa kollar ut genom fönstret.

 


Picknick dags!

    


Stoja ;)

 


Donna :)

 


Tassa :)

 


Skål för födelsedags barnet :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards