jannikeochsurprise

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 30 juni 2012 06:56

Igår, Fredag.


Det blev inte alls som planerat igår, men så blir det ju ibland...

Det regnade något hemskt jätte länge, så till slut övergav jag tanken att kunna ta mig till stallet... Då slutade det regna helt plötsligt, bara så där! Men då kom Viggo och skulle hjälpa mig att lägga in mattan / golvet i min garderob, så då kunde jag inte åka till hästen i alla fall...

Men tack till Viggo som är så super snäll :)


Idag.


Har varit vaken sen kl. 4, så jag har inte sovit många timmar i natt :/

Vid halv 9 ska jag, Stefan och Lotta vara på körskolan och handledar kursen :)  Så i eftermiddag kommer jag kunna börja övningsköra, mohaha!!!


Åker nog till hästen ikväll om det funkar med skjuts!


Sen måste jag ju säga "Lycka Till" till Hanna som ska på hopptävling idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards