jannikeochsurprise

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 12 juni 2012 09:55

Orkade inte blogga igår, för jag hade värsta skit dagen... Jag mådde skit och ingenting gick som det skulle, bara fel...


Men i alla fall så fick Suppan akupunktur igår + massage och sådan där värme lampa. Hon satt fast i korset, och kvinnan knäckte te henne där.

Men hon som kom var så fruktansvärt oproffisionell, hon pratade i telefon med sina kompisar typ hela tiden... Jag blev bara sur och argare på människan! Men jag hoppas att hon kunde det hon gjorde så att Suppan blev behandlad rätt och att det lossnade, men det kommer ju märkas.

Men henne kommer jag ju aldrig vilja ha ut igen, även om hon kanske är duktig så nä, never again!


Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och hoppas att denna dagen kan bli en aningen bättre...


Finaste hästen <3

 

Av Jannike Magnusson - 12 juni 2012 09:29

Tävling hos Johanna Grant. Du kommer till tävlingen genom att klicka på bilden :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards