jannikeochsurprise

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 16 juni 2012 21:38

Har haft en riktigt bra dag idag :)

Här kommer några bilder på goaste ungen från idag :)


              

Av Jannike Magnusson - 16 juni 2012 12:06

Åkte till Hööks för att byta 2 dressyr schabrak som pappa hade köpt på min beställning ;)  Men dom var så fruktansvärt små, skulle kunna passa schettis eller liten B-ponny... Men han tog ju den storleken jag sa! Men hon i kassan sa att denna omgången hade dom verkligen extremt små i storlekarna från det märket :/


Men dessa 2 blev det i stället :)  Det understa är ljusare grå än på bilden!

   


Sen blev det en sån här också, ett "hjälp verktyg" till att tunna ut Suppans man. Hon hatar liksom när jag ska försöka rycka den, så jag hoppas att denna kan vara något ;)  Utvärdering kommer när jag använt den!


 

Av Jannike Magnusson - 16 juni 2012 06:45

Igår gjorde vi inget speciellt. Umgicks "bara" med mamma och pappa :)


I eftermiddag åker jag och mamma till Helena och pappa ska åka och fira en kompis till honom som fyller år.

Så ska försöka klicka lite bilder idag, har varit lite dålig på det på sistone vilket jag absolut inte brukar vara ;)


Helena och Jessica :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards