jannikeochsurprise

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 9 juni 2012 14:43

Har typ inga planer alls... Det "ända" som jag ska göra är att rida Surprise idag och imorgon, barbacka kommer det bli.

Eftersom kiropraktorn kommer på måndag så kommer jag inte sitta och försöka "pressa" henne så mycket. Så på måndag får jag antagligen lite svar och hur jag ska gå till väga efter. Ska även fråga om sadeln kan ha en liten del i det... Fråga kan man ju alltid ;)


Så jag inte riktigt vad jag ska göra hela dagarna... Idag har jag inte gjort ett skit, tittat på en film typ. Jo, jag har suttit och borstat bort hår på 2 schabrak ;)


En söt bild på Minta som jag hittade på datorn idag :)

 

Av Jannike Magnusson - 9 juni 2012 09:06

Igår blev det ridpass ute i paddocken för jag hade totalt glömt bort att det var dressyr träning... Så det blev ett kort dressyrpass då den paddocken som sagt är ganska djup och tung, så det blev väl mer ett styrke pass ;)  Alltid bra det också!

Stefan tittade lite på henne och han sa att hon var ganska trippig bak, mer än vanligt då... Men jag sa ju också att jag behöver ju driva på mer för att få in bakbenen, men inget jag riktigt vågar nu innan måndag då kiropraktorn kommer.

Bortsett från det så var hon ändå ganska fin, hon lyssnade och vänstergaloppen funkade ;)

Barbacka bild från förra året.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards