jannikeochsurprise

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 26 juni 2012 19:47

Idag tog jag fram bommar i ridhuset och la en i varje hörn och på långsidan galopp bommar och en upphöjd (ett pytte litet hinder).

Jag red med bett idag också, tänkte att hon kanske skulle fokusera på bommarna och "glömma bort" att störa sig på bettet i munnen - Jag hade FEL!


Det var inget vidare super roligt ridpass kan jag ju säga, men rejält med motion fick båda två och vi var äckligt svettiga efteråt!

Så det sammanfattar nog detta ridpasset ganska bra ;)


Slutligen kan jag säga att det tränset och bettet hänger nu typ längst in i skåpet...


Gammal, gammal bild, men jag gillar den mycket :)

    

Av Jannike Magnusson - 26 juni 2012 07:14

Gårdagens ridpass gick så mycket bättre än det dagen innan :)


Jag fortsatte med mjukgörande arbete och det funkade bra, så jag försökte få in bakdelen lite mer än dagen innan. Just det funkade kanske inte super, men jag kan ju inte begära att hon ska orka när hon inte är helt igångsatt.

Är ändå väldigt nöjd, hon lyssnade och jobbade på. Hon var också så mycket piggare och arbetsvillig, antagligen för att hon hade stått inne på natten :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards