jannikeochsurprise

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Jannike Magnusson - 14 juni 2012 15:08

Nu har jag hämtat tågbiljetten för imorgon åker jag till Kalmar över helgen :)

Har packat ner lite också, och jag fick ta den stora resväskan... Ska ha med mig bl.a 2 schabrak som ska bytas / lämna tillbakas och lite som jag köpte i Ullared och så till Jessica!


Snart ska jag dra på mig ridkläder och bege mig till stallet. Vädret ser ju inte så lovande ut och jag absolut ingen lust att hamna mitt i ett regnväder :/  Men tar bussen till station i alla fall och hoppas på det bästa ;)


Ha de gött gott folk :)

Av Jannike Magnusson - 14 juni 2012 08:49

Åååå, när jag skrivit klart detta inlägget men innan jag hann spara så slutade bloggplatsen.se att funka :/ Så nu får jag skriva om det... Irriterad!!


Tisdag.


Först var jag i stallet och fixade, mockade och så. Suppan vilade eftersom hon hade fått behandling dagen innan!

Sen tog jag bussen hem och duschade och plockade ner lite saker och åkte hem till fina Hanna :)  Sov hos henne nämligen ;)


Onsdag.


Ovanlig morgon för mig, var länge sen jag var ute i stallet på morgon och gav frukost och sen "slänga" ut dom i hagarna ;)  Men det är ju trevligt att börja sin dag så!

Var hos Hanna typ hela dagen, vi fixade stallet och så red jag Suppan.

Red bara lite lugnt, kände bara på henne, och hon kändes bättre :)  Bakdelen hängde med när jag bytte varv, så det kändes helt ok!

Hanna red Qalisma samtidigt så vi avslutade med att skritta ut runt fältet :)


Var sjukt trött när jag kom hem igår, orkade inte sitta vi datorn eller så. Blev att jag slängde mig i sängen och kollade film ;)


Sötisarna <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards