jannikeochsurprise

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Jannike Magnusson - 3 september 2012 14:53

Åkte till stallet redan på morgonen för att hinna hem och duscha och så i lugn och ro innan jag bege mig till Eslöv igen.


Idag tog jag fram några bommer och la dom på ett volt spår, ca. 10-meters volt, och även så att jag kunde rida typ i serpentin båge fast liksom längs långsidan och in till mitt... Bäst på att förklara, eller hur?! ;)


Jobbade mest i traven idag och mycket lösgörande. Använde mig en hel del av bommarna och öppna och sluta (till mina icke häst-läsare så är det olika rörelser typ).

Red innanför spåret också för att kolla av rakheten.


Är nöjd med dagens ridpass, speciellt efter gårdagen som jag snabbt strök ett streck över!


Älskar dig av hela mitt hjärta, du är mitt allt <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards