jannikeochsurprise

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Jannike Magnusson - 6 september 2012 22:08

Idag hade jag tänkt att rida lite kondiotions pass på fältet, men idag satt jag tydligen på studsande kanonkula! En explosiv bulldozer!


Så jag kände att jag behövde få henne att slappna av, tagga ner och lyssna på mig. Var kvar ute, och red på volter och "åtta volter" och lite så... Efter lite mycket kämpande så lyssnade hon i alla fall på mig och var lite mer avslappnad.


Det positiva var ju i alla fall att hon vart pigg och glad ;)


Jag snabbkollade lite bland mina bilder för att hitta en ovisad bild som skulle passa, och kolla vad jag hittade :) HAHA! Min lilla söta mupp <3

 

Av Jannike Magnusson - 6 september 2012 09:24

Jag har verkligen inget att skriva om, har försökt att komma på läsvärda inlägg men det står totalt still i hjärnan...

Tror att den har fullt upp med all körkorts teori och Suppan tankar ;)  Den är helt enkelt kreativ på andra saker, typ en massa idéer till pannband till häst m.m :)


Sen måste jag säga att det taggas till Kräftskivan på lördag ;) Då ska vi har roligt, eller hur Hanna, Pia och alla andra goa människor som kommer vara där :D


Bild från Kräftskivan förra året, jag klättrar :)  Roligt med klättervägg i ridhuset, det ni, det är nog inte många som har det!

    

Ovido - Quiz & Flashcards