jannikeochsurprise

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Jannike Magnusson - 7 september 2012 22:12

Idag red jag ute i lilla paddocken för dom hade träning i ridhuset, men det funkar det också :)

Har verkligen blåst grymt mycket idag, det var i alla fall lite lä i paddocken...


I alla fall så hade jag en fin fin fin häst idag :)  Super härlig trav och mjuk och bara helt underbar! Galoppen också!

Det var inga problem någonstans idag, så jag är mycket nöjd :D


 


Sen när jag skulle köra hem så körde vi genom lilla staden Eslöv så jag kunde få träna på att parkera. Att köra rakt fram och stanna inom linjerna är liksom No Problemo, backa var lite svårare... Men uscha när vi kom till fickparkering... och det gjorde ju inte saken lättare med att hundarna helt plötsligt blevt totalt galna :/  Då gav vi upp för denna gången, men det är bara att på det igen, helst utan våra "galna" hundar ;)


Ovido - Quiz & Flashcards