jannikeochsurprise

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Jannike Magnusson - 14 september 2012 18:11

Uscha, denna dagen kan slänga sig i väggen...


Bara skit,

och den blev ju inte bättre när jag kom på att det är träning i ridhuset ikväll och det är ett j*kla piss väder, dvs jag kan inte rida...


Jag behöver muntras upp!!! Ja, Tack ;)


 

Av Jannike Magnusson - 14 september 2012 17:00

Några saker som jag tycker är fruktansvärt irriterande!


* När man kollar på bloggar och dom inte "orkar" att minska bilderna så dom är så stora att man inte ens kan se hela bilden på skärmen... Brukar vara dom lodräta bilder. Stör ihjäl mig på sådant!


* Ännu en blogg-sak är när texten är mini liten, då orkar jag i princip aldrig läsa inlägget, speciellt inte om det är ett långt sådant...


* När S säger på morgon "Är du vaken", detta är extremt störande, har slutat svara helt...


* När man vaknar alldeles för tidigt på morgonen och kan inte somna om för att man är så kissinödig! Tror dom flesta håller med mig på denna punkten ;)


Finns nog en massa mer saker som jag upplever som irriterande, men just nu kommer jag inte på något mer ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards