jannikeochsurprise

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Jannike Magnusson - 11 september 2012 08:21

I Lördags hade vi ju Kräftskiva :)  Funny bunny hade vi!

Tyvärr tog jag bara ett enda kort och det var precis i början, men det var nog många andra glada över att jag inte sprang runt med min kamera ;)


Långbordet med lite människor!

 


Vet ni vad jag gjorde?! Jag gjorde backarna :)  Haha, skitkul och jag vågade! Trodde aldrig att jag skulle komma så högt som jag gjorde. Hade bara 4 st backarna kvar ;)

Bjuder på en bild på när Hanna gjorde det förra året så ser ni vad jag gjorde! Men jag fixade ju inte alla och jag hade nog inte klarat att stå heller, haha!


 


Alltså så förstår ni att i Söndags var det vilodag till 99 % Men var i stallet en sväng, Hanna och skrittade ut med våra pållar!


Ovido - Quiz & Flashcards